مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-17سياسي

آیت الله رمضانی: مطالبه گری واقع بینانه و دلسوزانه حق نسل جوان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای شهرستان خمام در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه لازم است تا راه، اندیشه، افکار و مکتب شهدا را دنبال کنیم، اظهار کرد: وصیت نامه شهدا را باید بخوانیم زیرا این وصیت نامه ها در بهترین زمان، مکان و حالات نوشته شده است.

  وی با بیان اینکه وصیت نامه شهدا نکات زیاد و پیام های درس آموزی برای نوجوانان و جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، دارد، گفت: همه باید یاد بگیریم تا با خودسازی، جامعه سازی و زمینه سازی، جزء منتظران واقعی باشیم.

  دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به قدرت نظامی و علمی جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای نظام اشاره کرد و افزود: ایران از نظر علمی جزء کشورهای مطرح دنیاست و این قدرت باعث شده که ما در میز مذاکره قرار بگیریم؛ همه قدرت ها یک طرف و ما در طرف دیگر، حکایت از قدرت گفتمان دارد.

  رمضانی، گفتمان انقلاب اسلامی را یک گفتمان ویژه و بی نظیر دانست و بیان کرد: در این گفتمان همه چیز مانند معنویت، عقلانیت، عدالت، استقلال، آزادی و اسلامیت بر اساس معنای واقعی و ارزش ها است.

  دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه امروزه دین و افراد متدین قدرتمند شده اند، تصریح کرد: زمانی بلوک شرق و غرب بود ولی امروزه تقابل بین اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رمضانی: مطالبه گری واقع بینانه و دلسوزانه حق نسل جوان است

آیت الله رمضانی: مطالبه گری واقع بینانه و دلسوزانه حق نسل جوان است