مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-17اقتصادي

آزادی 20 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز در آستانه نیمه شعبان


مدیرکل زندان های استان البرز از آزادی 540 زندانی بدهکار مالی از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: 20 تن از این زندانیان به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان آزاد شدند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی چهارمحالی، مدیر کل زندان های استان البرز، گفت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، 20 زندانی بدهکار مالی با همت ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

این مقام مسؤول افزود: مبلغ کل بدهی این زندانیان 5 میلیارد 750 میلیون ریال بوده که با کمک منایع ستاد دیه، گذشت شکات، آورده زندانی و اعسار از زندان آزاد شدند تا در آستانه سال نو و پیش از عید نیمه شعبان به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

مدیر کل زندان های استان البرز با اشاره به عملکرد ستاد دیه در سالجاری اظهار داشت: 540 زندانی شامل 515 زندانی مرد و 25 زندانی زن با مبلغ بدهی 157 میلیارد و 772 میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

چهارمحالی جرایم این زندانیان را دیه تصادف، دیه کارگاهی، بدهی مالی، مهریه و نفقه بر شمرد و افزود: در خصوص کمک به زندانیان و خانواده های آنان تنها موسسات وابسته به ادارات کل زندان ها از قبیل ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندانها و انجمن های حمایت از زندانیان مجوز فعالیت دارند و خیرین محترم با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی می توانند نوع و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 20 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز در آستانه نیمه شعبان

آزادی 20 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز در آستانه نیمه شعبان