مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-17اقتصادي

هدایت اینترنت توسط «هوش طبیعی» سازگار با آب وهوا


انرژی مورد نیاز اینترنت، دستگاه ها و سیستم هایی که از آن استفاده و همچنین سرورهایی که از آن پشتیبانی می کند، مسئول انتشار گازهای گلخانه ای برابر با صنعت هواپیمایی جهانی است.

- به نقل از یورکالرت، این هزینه کربن با گسترش فناوری بلاک چین(زنجیره بلوکی) و تراکنش های مبتنی بر آن به سرعت در حال رشد است.

رد پای کربن(میزان کل انتشار گاز گلخانه ای ایجاد شده توسط سازمان ها، رویدادها، محصولات یا اشخاص) معادل یک واحد تراکنش اتریومی برابر نزدیک به 329 هزار تراکنش کارت های اعتباری است.

هدف طرح جدیدی به نام پروتکل خورشیدی که توسط گروهی از محققان در دانشکده مهندسی تاندون دانشگاه نیویورک آمریکا توسعه یافته، توجه به چگونگی نقل و انتقال فراجهانی داده از طریق شبکه، مصرف کننده اصلی انرژی و محرک تغییرات آب و هوایی و همچنین ارائه یک راه حل بالقوه است.

این طرح جایزه رسانه خلاق موزیلا را که سلامت اینترنت را از طریق توسعه فناوری های منبع باز در زمینه هایی مانند حریم خصوصی آنلاین، شمول و تمرکززدایی حمایت می کند، دریافت کرد.

موزیلا این جایزه را به افراد و طرح هایی ارائه می کند که نحوه بازبینی داده ها را به گونه ای که قدرت را از بسترهای مجازی بزرگ فناوری به سمت افراد و جوامع تغییر می دهد، اهدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت اینترنت توسط «هوش طبیعی» سازگار با آب وهوا

هدایت اینترنت توسط «هوش طبیعی» سازگار با آب وهوا