مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 07:472022-03-17سياسي

لزوم حضور جوانان در نهضت عدالت خواهی برای زمینه سازی ظهور


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر لزوم حضور جوانان امروزی در نهضت بزرگ عدالت خواهی برای زمینه سازی ظهور، گفت: نیازمند ایجاد نگاه تحولی در ذهن و فکر هستیم.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای خمام با اشاره به اینکه لازم است تا راه، اندیشه، افکار و مکتب شهدا را دنبال کنیم، اظهار داشت: وصیت نامه شهدا را باید بخوانیم زیرا این وصیت نامه ها در بهترین زمان، مکان و حالات نوشته شده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: وصیت نامه شهدا نکات زیاد و پیام های درس آموزی برای نوجوانان و جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، دارد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام عصر (عج)، به وظیفه منتظران اشاره کرد و گفت: همه باید یاد بگیریم تا با خودسازی، جامعه سازی و زمینه سازی، جز منتظران واقعی باشیم.

آیت الله رمضانی در ادامه به قدرت نظامی و علمی جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای نظام اشاره کرد و گفت: ایران از نظر علمی جز کشورهای مطرح دنیاست و این قدرت باعث شده که ما در میز مذاکره قرار بگیریم؛ همه قدرت ها یک طرف و ما در طرف دیگر، حکایت از قدرت گفتمان دارد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، گفتمان انقلاب اسلامی را یک گفتمان ویژه و بی نظیر دانست و اضافه کرد: در این گفتمان همه چیز مانند معنویت، عقلانیت، عدالت، استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حضور جوانان در نهضت عدالت خواهی برای زمینه سازی ظهور

لزوم حضور جوانان در نهضت عدالت خواهی برای زمینه سازی ظهور