مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 22:122022-03-16سياسي

چشم اندازهای صادرات در سال آینده مثبت است/ ایجاد کاربو ترمینال در فرودگاه خرم آباد


استاندار لرستان با مطلوب خواندن میزان صادرات امسال نسبت به سال گذشته، گفت: به نظر می رسد سال آینده نیز چشم اندازهای مثبتی را همراه خود داشته باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امشب در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی لرستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: در جلسه امشب چند نکته مطرح شد که در قالب یک جمع بندی بیان می کنم.

وی خاطرنشان کرد: ایراد اساسی در جامعه وجود دارد و آن فاصله داشتن دانشگاه از نظام و جامعه است، دانشگاه جاده خود را طی می کند و جامعه نیز در مسیر دست و پنجه نرم کردن با مشکلات خود است.

استاندار لرستان با بیان اینکه از ظرفیت عمده فارغ ااتحصیلان دانشگاهی به نحو مطلوبی استفاده نشده است، افزود: ریل گذاری ها به خوبی انچام نشده و یک خلا در این میان وجود دارد.

زیویار ادامه داد: برخی ها معتقدند بین جامعه و دانشگاه اندیشکده هایی ایجاد شود که بتواند مباحث تخصصی را بین این دو مطرح و حل کند.

وی بر آشنایی دانشجویان با محیط کسب و کار تاکید و تصریح کرد: دوره های تکمیلی در این زمینه لازم است که باید مدنظر قرار گیرد.

استاندار لرستان با مطلوب خواندن میزان صادرات امسال نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: به نظر می رسد سال آینده نیز چشم اندازهای مثبتی را  همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم اندازهای صادرات در سال آینده مثبت است/ ایجاد کاربو ترمینال در فرودگاه خرم آباد

چشم اندازهای صادرات در سال آینده مثبت است/ ایجاد کاربو ترمینال در فرودگاه خرم آباد