مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-16اجتماعي

انتقال حجم بسیاری از معتادان دره فرحزاد به محل های مناسب


شهردار منطقه2 با اشاره به اینکه 56 پروژه در این منطقه با حضور شهردار تهران به صورت همزمان افتتاح شد، گفت: پروژه ها از دل خواسته های مردمی و محلات برآمده و اجرا شده است.

- شهردار منطقه2 با اشاره به اینکه 56 پروژه در این منطقه با حضور شهردار تهران به صورت همزمان افتتاح شد، گفت: پروژه ها از دل خواسته های مردمی و محلات برآمده و اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صالحی شهردار منطقه 2 تهران در ابتدای مراسم افتتاح ایستگاه متروی بوستان گفتگو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت شهیدمهدی باکری گفت: سال 1401 همزمان با آغاز قرن جدید شده است که می تواند نویدبخش روزهای بهتری برای شهروندان تهرانی باشد.

وی با بیان اینکه امروز 56 پروژه در قالب 32 عنوان پروژه تقدیم شهروندان این منطقه می شود، افزود: این پروژه ها با هزینه ای بالغ بر 100 میلیون تومان به سرانجام رسیده است.

تعدادی از پروژه ها در دوره مدیریت شهری گذشته آغاز و در دوره مدیریت فعلی به اتمام رسیده است و تعداد دیگری از پروژه ها در همین دوره آغاز و در مدت زمانی اندک تکمیل شده است.

صالحی با بیان اینکه پروژه ها از دل خواسته های مردمی و محلات برآمده و اجرا شده است، گفت: دو پروژه براساس تماس تلفنی شهروندان با سامانه ارتباطی 137 و 1888 بود که با اجرای آن ها رضایت مندی شهروندان حاصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال حجم بسیاری از معتادان دره فرحزاد به محل های مناسب

انتقال حجم بسیاری از معتادان دره فرحزاد به محل های مناسب