مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-16ورزشي

سهم فارس در اعتبارات حوزه جوانان مغفول مانده است


معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: حق استان فارس در جذب اعتبارات حوزه جوانان مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید یامین پور بعد از ظهر چهارشنبه در ستاد ساماندهی جوانان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در وزارت ورزش و جوانان در راستای ساماندهی وضعیت جوانان ملاک فعالیت است انجام مأموریت فرابخشی و بین دستگاهی معاونت جوانان است از این رو این معاونت در تلاش است تا شرایط برای هم افزایی میان دستگاهی را فراهم کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که مورد توجه وزیر ورزش و جوانان است احیای جایگاه معاونت جوانان است و تلاش های متعددی در این زمینه نیز صورت گرفته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: نباید فراموش کرد که طی سالیان اخیر مسئله ساماندهی جوانان در قالب ستاد ساماندهی جوانان مورد غفلت واقع شده و باید اقداماتی در راستای احیای این ستاد در تمامی ارکان دولت صورت بگیرد.

یامین پور خاطرنشان کرد: سهم اعتبارات استان فارس در حوزه جوانان اعطا نشده است و به علت مشکلاتی که در فارس وجود داشته است اعتبارات معطل زیادی در این حوزه وجود دارد که باید تعیین تکلیف گردد.

وی در ادامه داد: تیم مدیریت ورزش و جوانان استان فارس جوان ترین تیم مدیریت در کشور است و در راستای حمایت این تیم جوان تلاش شده تا اعتبارات ویژه ای نیز به جوانان اعطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم فارس در اعتبارات حوزه جوانان مغفول مانده است

سهم فارس در اعتبارات حوزه جوانان مغفول مانده است