مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-16سياسي

حساس شدن کار مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از ابلاغ سند


عضو اندیشکده سیاست مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: تاکید می کنم کار امروز و اینده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به خصوص بعد از ابلاغ سند الگو به مراتب پیچیده تر و حساس تر از مرحله تدوین سند الگوست.

- عضو اندیشکده سیاست مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: تاکید می کنم کار امروز و اینده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به خصوص بعد از ابلاغ سند الگو به مراتب پیچیده تر و حساس تر از مرحله تدوین سند الگوست.

جلال درخشه عضو اندیشکده سیاست الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام و رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در گفت وگوی تفصیلی به نقد و ارزیابی عملکرد مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت طی یک دهه گذشته پرداخت و گفت: بعد از ابلاغ باتوجه به حساسیت سند الگو، وظیفه مرکز به چند بخش تقسیم می شود.

اول، وظیفه بازشناسی نظری مفاهیم است بدین معنی که ضروری است مفاهیم و مقولات کلی و کلان مندرج در سند را به شکلی روشن، تفسیر و تبیین گردد.

دوم، مرحله ارایه شفاف نظریه های پشتیبان سند الگوست.

سوم، شکل دهی به اجماع ملی از طریق استفاده از ظرفیت های نخبگانی جامعه اعم از اندیشمندانی که طی یک دهه گذشته با مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت همکاری کردند و غیر از آنها چهارم، ایجاد نظام نظارتی قدرتمند و جدی و منس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساس شدن کار مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از ابلاغ سند

حساس شدن کار مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از ابلاغ سند