مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-16سياسي

ضرورت ایجاد شادی اجتماعی در همدان/هنجارشکنی محکوم است


همدان_مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: با برنامه هایی که شادی و نشاط را در بین مردم ایجاد کنند کاملاً موافق هستیم اما این نباید بهانه هنجار شکنی که ارتباطی به شادی ندارد باشد.

- حجت السلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ما باید فضاها و بسترهای ایجاد کنیم تا مردم در این فضاها شاد باشند و در واقع روحیه و نشاط اجتماعی پیدا کنند.

نظیری با بیان اینکه در مسئله شاد بودن مردم باید این اصل را مدنظر داشته باشیم که به برنامه ها با مبانی معرفتی بومی و ملی اعتماد کنیم افزود: جریان های نفوذی غرب که یکی از مصادیق آن را می توان یونسکو دانست هنگامی که در عرصه جنگ سخت و امنیتی توانایی جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی را ندارند در تلاش هستند تا در حوزه فرهنگی رخنه کنند.

وی با تاکید بر اینکه جریان غربگرا به دنبال تغییر نظامات فکری و فرهنگی کشورها است، ادامه داد: غالب سازمانها و نهادهای فرهنگی بین المللی برای ترویج شبکه ای سبک زندگی مبتنی بر آرمانها و اهداف نگرش غربی به انسان ایجاد شده اند و این کاملاً مورد تأیید اندیشمند کشورهای مستقل است.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: ما به مسئولین زحمت کش، پرتلاش و انقلابی خود در استان اعتماد کامل داریم اما این سوال مطرح است که نسبت به اتفاقات اخیر همدان مسئولان متول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شادی اجتماعی در همدان/هنجارشکنی محکوم است

ضرورت ایجاد شادی اجتماعی در همدان/هنجارشکنی محکوم است