مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-16اقتصادي

درج نخستین صکوک نوآوری برای یک شرکت دانش بنیان در بورس/آغاز پذیره نویسی از امروز


معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از درج نخستین صکوک نوآوری برای شرکت داروسازی دکتر عبیدی با نماد «صنوآور 12» در فهرست نرخ های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار  خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی ناظمی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس مجوز پذیره نویسی سازمان بورس و اوراق بهادار، از تاریخ 23 اسفند ماه سال 1400 اوراق مرابحه شرکت داروسازی دکتر عبیدی به مبلغ 3000 میلیارد ریال، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف تامین سرمایه در گردش این شرکت به منظور خرید مواد اولیه تولید دارو، با نماد صنوآور12 در فهرست نرخ های بازار بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

این اوراق در روز چهارشنبه مورخ 1400/12/25 به مدت یک روز کاری از طریق بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیره نویسی قرار می گیرد و سپس معاملات ثانویه آن آغاز می ‍شود.

معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت واسط مالی مرداد پنجم را ناشر اوراق مرابحه شرکت داروسازی دکتر عبیدی و ضامن آن را بانک کارآفرین اعلام کرد.

وی با بیان اینکه نرخ سود سالانه این اوراق 18 درصد و مدت اوراق نیز چهار ساله است، گفت: سررسید پرداخت سود آن نیز هر سه ماه یک بار از تاریخ انتشار اوراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج نخستین صکوک نوآوری برای یک شرکت دانش بنیان در بورس/آغاز پذیره نویسی از امروز

درج نخستین صکوک نوآوری برای یک شرکت دانش بنیان در بورس/آغاز پذیره نویسی از امروز