مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-16سياسي

گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان تجلیل شدند


آیین تجلیل از گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد.

- گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان تجلیل شدند ایسنا/کرمان آیین تجلیل از گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد.

به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه ولادت با سعادت امام زمان (عج) آیین تجلیل از گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدعلی روح اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در مرقد مطهر شهدای گمنام کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان حضور و فعالیت در گروه های جهادی برای خدمترسانی به مردم را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این فعالیت ها در واقع به رفع محرومیت از منطقه ای کمک می کند و کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه خودسازی ارمغان فعالیت های جهادی است خاطرنشان کرد: فعالیتهای جهادی افزایش روحیه سازندگی و مسئولیت پذیری شرکت کنندگان در این طرح را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان تجلیل شدند

گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان تجلیل شدند