مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-16اقتصادي

سند توسعه روستاهای دیشموک تدوین می شود/اختصاص 150 میلیارد به پمپاژ آب از رودسمه


معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به دیشموک گفت: سند توسعه 75 روستای این بخش تدوین و برای رفع محرومیت برنامه هایی اجرا خواهد شد.

- به گزرش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به دیشموک اظهار داشت: در این سفر مشکلات بخش دیشموک به صورت میدانی بررسی و سند توسعه 75 روستای آن تدوین و طراحی خواهد شد.

عسکری با بیان اینکه سند توسعه 75 روستای دیشموک تدوین و طراحی می شود، بهبود معیشت، رفع معضلات اجتماعی، فعالیت اقتصادی متناسب با ظرفیت های منطقه را از اهداف این طرح اعلام کرد.

  معاون اقتصادی استاندار با اشاره به پیگیری استاندار برای رفع محرومیت از دیشموک، افزود: این سفر در سه محور معیشت، اقتصادی و اجتماعی با هدف شناسایی قابلیت های منطقه دیشموک انجام تا در جلسات تشکیل شده در فرمانداری و استانداری برنامه ریزی برای توسعه آن داشته باشیم.

وی افزود: پس از برنامه ریزی ها، مسائلی از قبیل بودجه بندی متناسب و متناظر با فعالیت ها و امور اقتصادی که تامین خواهیم کرد بودجه تعریف می شود.

عسکری با اشاره به محل تامین این بودجه ها برای توسعه بخش دیشموک ادامه داد: این بودجه از محل اعتبارات سالیانه و بخشی دیگر از محل اعتبارات و تسهیلات اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه روستاهای دیشموک تدوین می شود/اختصاص 150 میلیارد به پمپاژ آب از رودسمه

سند توسعه روستاهای دیشموک تدوین می شود/اختصاص 150 میلیارد به پمپاژ آب از رودسمه