مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-16ورزشي

می خواهند عزت ورزشکاران ایرانی را از بین ببرند


برخی در گوشه و کنار دنیا برنامه می ریزند که چگونه عزت را از ورزشکاران جوان ایرانی بگیرند.

- به گزارش، حمید سجادی شامگاه سه شنبه در همایش جهاد اکبر در مشهد اظهار کرد: با افتخار اعلام می کنیم، امروز نزدیک به 40 هزار گروه جهادی در ایران فعالیت دارند و در قالب معاونت جوانان وزارت ورزش نیز چهار هزار سازمان مردم نهاد فعال و یا تقریباً نیمه فعال در حوزه جوانان وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: این تعداد سمن فعال در حوزه جوانان کم است و از آنان می خواهیم نیازهای جامعه را شناسایی کنند و با پیشنهاد تشکیل سازمان مردم نهاد برای رفع این مشکلات و نیازهای روز همگان را یاری کنند.

وی گفت: رویکرد و مأموریت سازمان های مردم نهاد و حضور پررنگ تر از گذشته آن ها را مطالبه می کنیم و به سوی جوانان دست یاری دراز کرده ایم.

سجادی بیان کرد: در حالی که منشور المپیک می گوید ورزش عاری از سیاست است برخی از کشورها در رشته های ورزشی به تازگی در برابر ورزشکاران کشور روسیه موضع گرفتند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این در حالی است که وقتی ورزشکار ما حاضر به شرکت در مسابقه با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس نمی شود، در نهایت ما را تهدید می کنند.

وی اظهار کرد: برخی با وضع ضوابط و قوانین، قصد سلب توانمندی های دیگر کشورها را دارند، مثلاً کمیته ای در رژیم صهیونیستی شکل گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهند عزت ورزشکاران ایرانی را از بین ببرند

می خواهند عزت ورزشکاران ایرانی را از بین ببرند