مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-16سياسي

رهبری گفتند سروش، امانت من به دست شماست


احمد شهریاری در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انتشارات سروش به نقل از رییس سابق صداوسیما گفت: در جلسه ای با مقام معظم رهبری، ایشان فرمودند انتشارات سروش امانت من به دست شماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنسبت به هیچ بخش و ارگانی چنین نگاه ویژه ای نداشته اند و این نشان دهنده جایگاه ارزشمند سروش در حوزه نشر است.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، انتشارات سروش را نگینی بر تارک رسانه ملی و از با سابقه ترین و پرافتخارترین بخش های این سازمان دانست و گفت: از این منظر، ما نیز باید نگاه خاصی به این مجموعه داشته باشیم.

شهریاری همچنین کتاب را نجات بخش جهان در فضای فکری امروز خواند که متأسفانه محجور مانده و این بسیار دردآور است.

وی با بیان اینکه انتشارات سروش از نظر تشکیلاتی و اداری بسیار پیشرفت کرده است، گفت: با توجه به عنایت ویژه مقام معظم رهبری، ما از همان ابتدا انتشارات سروش را به مثابه یک شبکه تلویزیونی دیدیم.

شهریاری افزود: انتشارات سروش در زمینه نشر توانسته بسیار قوی ظاهر شود به طوری که هر کتابی از سروش وارد جشنواره ها شده، جایزه گرفته است که نشان می دهد سروش به محتوای کتاب بسیار اهمیت می دهد.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی در پایان با اشاره به روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: انتشارات سروش با تلاش همه همکاران این مجموعه به نقطه خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری گفتند سروش، امانت من به دست شماست

رهبری گفتند سروش، امانت من به دست شماست