مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 20:322022-03-15سياسي

ثبت 91 وقف جدید طی سال جاری در خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح «آرامش بهاری» در 45 بقعه متبرکه خراسان جنوبی با حضور 35 مبلغ بومی و غیر بومی اجرا می شود، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در 45 بقعه متبرکه خراسان جنوبی با حضور 35 مبلغ بومی و غیر بومی اجرا می شود، گفت: مراسم تحویل سال نو در 29 بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، امروز سه شنبه 24 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اوقاف یک نهاد اعتقادی است و به عنوان یک مرجع اقتصادی مطرح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: اوقاف اراضی بسیاری دارد اما این املاک وقفی هستند و نمی شود کاری انجام داد و تمام امور اوقاف که انجام می شود امور خیریه است و هیچ کدام از موقوفات برای خرید و فروش نیست.

وی با بیان اینکه تنها اختیار موقوفاتی که برای امر خیر و بدون زمان و مکان باشند را داریم، افزود: یکی از وظایف اوقاف رصد و محاسبه گردن موقوفات است.

بخشی پور با اشاره به کارهای فرهنگی سال جاری گفت: امروز متاسفانه به حوزه های علمیه کسی توجه ندارند و فشار بسیاری بر روی آنان وجود دارد و امسال یک میلیارد و 911 میلیون تومان توانستیم به حوزه های علمیه استان کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 91 وقف جدید طی سال جاری در خراسان جنوبی

ثبت 91 وقف جدید طی سال جاری در خراسان جنوبی