مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-15سياسي

سنندج مقصد نهایی جشن جهانی نوروز خواهد بود


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: رویداد جشن جهانی نوروز از تهران آغاز شده و پس از همدان و کرمانشاه در شهر سنندج مرحله نهایی آن اجرا می شود.

- ، یعقوب گویلیان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد جشن جهانی نوروز متشکل از قومیت های ایرانی در قالب یک کارناوال از همدان آغاز می شود و سپس در کرمانشاه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در نهایت مراسم بزرگ جشن جهانی نوروز با حضور سفرای 6 کشور و مهمانانی از 12 کشور دنیا که نوروز را جشن می گیرند، در سنندج برگزار خواهد شد.

گویلیان خاطرنشان کرد: رویداد جشن جهانی نوروز متشکل از قومیت های ایرانی در قالب یک کارناوال از همدان آغاز شده و پس از کرمانشاه در سنندج پایان می یابد و در نهایت مراسم بزرگ جشن جهانی نوروز در سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهرداری سنندج متولی اجرای این رویداد بوده و میراث فرهنگی یاری گر این نهاد عمومی خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از راه اندازی بازارچه صنایع دستی در همه شهرهای استان خبر داد و گفت: نوروزگاه هایی نیز در استان مشخص شده که مراسمات نوروزی در آن ها برگزار می شود.

گویلیان همچنین از برپایی نمایشگاه عکس نوروز توسط نمایندگی یونسکو در ایران در شهر سنندج خبر داد که این نمایشگاه در ایام نوروز برای عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج مقصد نهایی جشن جهانی نوروز خواهد بود

سنندج مقصد نهایی جشن جهانی نوروز خواهد بود