مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-15اقتصادي

جزییات جدید از ساخت افراماکس ها در ایزوایکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته گذشته بود که در خبری از سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو از ساخت سفارش جدید شرکت ملی نفتکش به ایزوایکو خبر داده شد.

جزییات اولیه خبر را اینجا بخوانید.

حالا سلمان ضربی مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای با بیان این که ایزوایکو توانسته است اعتماد کارفرمایان بزرگ این صنعت مانند شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران را جلب و فعالیت خود را وارد مرحله نوینی کند، عنوان داشت: علی رغم مشکلاتی که پیش از این با مجموعه شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی وجود داشت، اما در دوره جدید مدیریتی این توافق خوب حاصل شده و در فضایی جدید، جلسات مشترک و مذاکرات در خصوص مسائل فنی به طور جدی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در ساخت این نفتکش ها از علم و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود، افزود: کشتی اول بر اساس تفاهم انجام شده در بازه زمانی 30 ماهه آماده تحویل خواهد شد اما امیدواریم رکورد 26ماهه ساخت کشتی نفتکش را به 24 ماه کاهش دهیم.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ادامه داد: پس از ساخت نخستین فروند نفتکش افرامکس در بازه زمانی تعریف شده، هر شش ماه یک کشتی را خواهیم ساخت و در مراحل مختلف ساخت هر فروند نفتکش، یک هزار و 500نفر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از ساخت افراماکس ها در ایزوایکو

جزییات جدید از ساخت افراماکس ها در ایزوایکو