مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-15اقتصادي

خدمات سفرهای نوروزی در گیلان میدانی و لحظه ای رصد شود


فرمانداران باید به صورت میدانی و لحظه ای خدمات سفرهای نوروزی در سطح استان گیلان را رصد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همچنین واکسیناسیون شاهد افزایش حضور مسافران در استان خواهیم بود لذا ارائه خدمات باید شایسته باشد.

وی همچنین بر لزوم فضا سازی مناسب برای نیمه شعبان و عید نوروز در سطح شهر تأکید و اضافه کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا خاطره ای خوش برای شهروندان گیلانی و مسافران ایجاد کنیم.

عباسی با بیان اینکه تعریض مدخل ورودی ایست بازرسی در رودبار، افزایش لاین های تردد خودروها در ورودی های استان، ساماندهی دست فروشان و عدم توقف غیر ضرور در شهر رودبار باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: مکان های اسکان اضطراری مسافران مشخص و جایگاه های موقت سوخت راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه های میراث فرهنگی و گردشگری باید مجهز به نمازخانه و سرویس های بهداشتی باشد، افزود: نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیرهای اصلی و علائم مشخص کننده مسیرهای اضطراری، استقرار گروه های امداد و اورژانس موتوری، روشنایی و ایمن سازی مسیرها، تسریع ارائه خدمات عوارضی ورودی گیلان و هوشمندسازی، نصب دوربین های کنترلی، همراهی نیروهای همیار پلیس و بسیج و آماده باش همه مسئولان و نیروهای عضو ستاد خدمات سفر و شورای ترافیک نیز باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات سفرهای نوروزی در گیلان میدانی و لحظه ای رصد شود

خدمات سفرهای نوروزی در گیلان میدانی و لحظه ای رصد شود