مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-15سياسي

نخستین جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت برگزار شد


نخستین جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت، یادواره دانشمند شهید دکتر فخری زاده و آیین تجلیل از سرآمدان شاهد و ایثارگر با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل مهری مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر روز سه شنبه 24 اسفند در این مراسم گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران سعی دارد که با شناسایی و جذب نخبگان شاهد و ایثارگر علاوه بر حمایت مادی و معنوی زمینه ارتقای سطح علمی و فرهنگی آن ها و از سوی دیگر با بهره مندی از توانایی نخبگان ایثارگر زمینه را برای رسیدن آن ها به سطوح عالی مدیریت کشور فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه از جمله وظایف مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگران شناسایی و تکریم مفاخر و مشاهیر ایران است و در این راستا از 130 تشکل شاهد و ایثارگر و بیش از 10 هزار نخبه ایثارگر در حوزه استارت آپ حمایت می شود.

با تأکید دکتر قاضی زاده هاشمی مبنی بر گسترش ایده و تجربیات تشکل های شاهد و ایثارگر، جشنواره مقاومت در کشورهای حوزه مقاومت برگزار خواهد شد.

حامد فخری زاده فرزند شهید فخری زاده نیز در این مراسم ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنواره شهید پیشرفت، گفت: مسیری که شهید فخری زاده شروع کرد با شهادت متوقف نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت برگزار شد

نخستین جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت برگزار شد