مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-15فناوري

عضویت 2 پارک علم و فناوری زنجان در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال فاوا


مدیرکل ارتباطات و فناوری استان زنجان گفت: از سال گذشته اقداماتی برای تحقق اهداف مد نظر در اقتصاد دیجیتال، دو پارک علم و فناوری استان عضو شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال وزارت فناوری و اطلاعات و ارتباطات شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حامد سرایی ظهر امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه راه اندازی شعبه پارک اقتصاد دیجیتال در زنجان در جمع خبرنگاران لازمه رونق اقتصاد دیجیتال را توسعه زیرساخت های کسب و کارهای این حوزه دانست و اظهار کرد: این مهم نیازمند توسعه تقویت حوزه ict با محوریت بخش خصوصی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان زنجان افزود: تحقق اهداف مورد نظر در توسعه اقتصاد دیجیتال نیازمند حمایت از فعالان این حوزه از جمله نظام صنفی رایانه ای به عنوان تشکل صنفی و قانونی است.

وی ایجاد زیست بوم مربوط به توسعه کسب و کارهای دیجیتالی مربوطه را از دیگر اقدامات لازم تحقق اهداف دانست و گفت: از سال گذشته اقداماتی برای تحقق اهداف مد نظر انجام شده که دو پارک علم و فناوری استان عضو شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال وزارت فناوری و اطلاعات و ارتباطات شده اند.

سرایی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین پارک فناوری و اطلاعات با استانداری برای راهبری موضوع در سطح استان ادامه داد: تفاهم نامه بعدی بین پارک فناوری، اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 2 پارک علم و فناوری زنجان در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال فاوا

عضویت 2 پارک علم و فناوری زنجان در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال فاوا