مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-15اقتصادي

اتمام پالایش 95 درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن


تاکنون بیش از 5.

2 میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که برای 95 درصد از متقاضیان سه مرحله پالایش انجام شده و به منظور بررسی شرط سکونت پنج گانه به اداره کل استان مربوطه یا شهرهای جدید معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا امروز بیش از 95 درصد پالایش های سه گانه متقاضیان طرح جهش تولید و تامین مسکن (نهضت ملی مسکن) که شامل سابقه مالکیت، فرم ج و تاهل است در ستاد وزارت راه و شهرسازی انجام شده و متقاضیان به استان ها برای پالایش شرط چهارم که سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا است معرفی شده اند.

البته افراد مجرد بالای 23 سال از شرط تاهل معاف هستند.

آن طور که محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ گفته است شرط چهارم که شامل سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا است در اداره کل راه و شهرسازی استان و یا شهر جدید مورد تقاضا در حال انجام است.

تمامی افرادی که شروط سه گانه آنها در ستاد وزارتخانه انجام شده به کارتابل استانی منتقل شدند و در شهرهای جدید و ادارات کل سابقه سکونت آنها در حال انجام است تا تایید شروط، نهایی و اعلام شود.

این کار در استان ها با سرعت در حال انجام است که چنانچه نهایی شود، معرفی به بانک، باز کردن حساب بانکی و معرفی به پروژه ها متعاقب آن انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پالایش 95 درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن

اتمام پالایش 95 درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن