مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-15حوادث

تمهیدات پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای چهارشنبه آخر سال


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در چهارشنبه آخر سال امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر می برد.

- سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه چهارشنبه سوری در گذشته یک سنت و آیین کم خطر میان ایرانیان بود، افزود: متاسفانه طی سال های اخیر نحوه برگزاری این سنت تغییر کرده و به یک شب پر خطر و پر از تلفات انسانی و حوادث ناگوار تبدیل شده است.

وی با اشاره به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: تولید کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه گروه هدف پلیس است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کجا که امنیت مردم در خطر باشد ورود می کنیم.

به خانواده ها هم توصیه می کنم برای جلوگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه سوری بر رفتار فرزندان نظارت کنند و اجازه ندهند شب را بیرون باشند.

اگر می خواهند این سنت قدیمی را زنده نگه دارند به صورت محله محور و بدون از مواد محترقه باشد.

مصطفایی با بیان اینکه مخالف شادی مردم نیستیم اما این شادی نباید به شکلی باشد که امنیت مردم را خدشه دار کند، تصریح کرد: طبق هماهنگی که با دستگاه قضایی صورت گرفته با افرادی که در این شب جان و سر ما مردم را خطر بیاندازند برخورد و این افراد دستگیر و تا پایان تعطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای چهارشنبه آخر سال

تمهیدات پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای چهارشنبه آخر سال