مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-15فرهنگي

فروش آثار هنرهای تجسمی در شهرکرد با هدف کمک به آزادی زندانیان


مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان نمایشگاه و فروش آثار هنرهای تجسمی با عنوان «قاب مهربانی» در «نگارخانه آرته» شهرکرد برگزار می شود.

- محبوبه دمیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فراخوان نمایشگاه و فروش آثار هنرهای تجسمی با عنوان قاب مهربانی با همکاری مجموعه کافه گالری شهرکرد در نگارخانه آرته برگزار می شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: بخشی از عواید فروش آثار صرف آزادسازی زندانیان غیرعمد و کمک به خانواده زندانیان استان خواهد شد.

دمیا درباره شرایط عمومی ارائه اثر در این فراخوان، بیان کرد: هنرمندان می توانند آثار خود را در قالب نقاشی، خوشنویسی، تصویرسازی، حجم، نگارگری، هنرهای دیجیتال و هنرهای سنتی (منبت و معرق کاری، سرامیک، میناکاری، قلم زنی و…) به دبیرخانه نمایشگاه ارائه دهند.

وی اظهار داشت: محدودیتی در موضوع، تکنیک و ابعاد اثر برای حضور در نمایشگاه و فراخوان قاب مهربانی وجود ندارد و هر هنرمند می تواند حداکثر 5 تک اثر و یا 2 مجموعه از آثار خود را برای شرکت در فراخوان ارسال کند.

دمیا یادآور شد:  آثار خلق شده بر روی کاغذ و مقوا باید در صورت انتخاب، بصورت قاب شده تحویل داده شوند، کارهای روی بوم، نیازی به قاب ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش آثار هنرهای تجسمی در شهرکرد با هدف کمک به آزادی زندانیان

فروش آثار هنرهای تجسمی در شهرکرد با هدف کمک به آزادی زندانیان