مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-15اقتصادي

رشد امتیاز شاخص رضایت مشتریان برای خدمات پس از فروش ایران خودرو


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در پاییز امسال بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان (CSI) را در بین خودروسازهای داخلی به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد، ایساکو در دی ماه سال 1400 با کسب امتیاز 792 در شاخص رضایت مشتریان، نه تنها رتبه نخست را در این شاخص میان خودروسازان داخلی کشور از آن خود کرد، بلکه تمامی رکوردهای ثبت شده خود را نیز پشت سر گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت ایساکو، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در این باره گفت: این امتیاز بالاترین عدد کسب شده در تمام ادوار نظرسنجی مشتریان براساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو بوده است، این رشد در حالی به دست آمد که شرکت ایساکو در سه ماهه پاییز امسال موفق به کسب امتیاز 790 در این شاخص شده بود.

وردینی افزود: شرکت ایساکو با هدف گذاری صحیح و حرکت در مسیری صعودی، امتیاز خود را نسبت به مدت مشابه در پایان پاییز امسال به میزان 11 امتیاز رشد داد و با کسب امتیاز 790 صدر نشین حوزه رضایت مشتری در بین تمامی خودرو سازان داخلی کشور شد.

وی گفت: شرکت ایساکو در ارزیابی وزارت صمت در سال 1399 نیز با کسب امتیاز 85.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد امتیاز شاخص رضایت مشتریان برای خدمات پس از فروش ایران خودرو

رشد امتیاز شاخص رضایت مشتریان برای خدمات پس از فروش ایران خودرو