مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-15سياسي

آب سد گاوشان نرسد، روزهای پایانی سال با چالش جدی مواجه می شویم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: اگر آب سد گاوشان به صورت اضطراری برای شهر کرمانشاه وارد مدار نشود، از 25 اسفند با چالش جدی مواجه می شویم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: اگر آب سد گاوشان به صورت اضطراری برای شهر کرمانشاه وارد مدار نشود، از 25 اسفند با چالش جدی مواجه می شویم.

علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که در مسیر خط انتقال آب از سد گاوشان وجود داشت و لزوم اصلاح این خط، افزود: برای این تعمیرات باید آب گاوشان به طور کامل از مدار خارج می شد و از همین رو منتظر ماندیم چشمه طاقبستان به دبی مناسبی برسد و بعد این خط را از مدار خارج کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه 20 روز قبل تعمیرات آغاز شد و چشمه طاقبستان با دبی نزدیک به 650 لیتر در ثانیه و سایر چاه هایی که در شهر داشتیم از جمله چاه های میان دربند را با مجموع دبی 700 لیتر بر ثانیه وارد مدار کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار کرد: اکنون به گفته شرکت آب منطقه ای کار اصلاح خط انتقال به اتمام رسیده، اما آنچه که ما را نگران کرده این است که اعلام کردند برای استفاده از ظرفیت آب سد گاوشان باید دو، سه ماه دیگر منتظر بمانیم تا کارهای تصفیه خانه نیز به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد گاوشان نرسد، روزهای پایانی سال با چالش جدی مواجه می شویم

آب سد گاوشان نرسد، روزهای پایانی سال با چالش جدی مواجه می شویم