مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-15سياسي

لزوم فرهنگ سازی برای جلوگیری از ویلاسازی و ساختمان سازی در اراضی مستعد کشاورزی


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بر لزوم فرهنگ سازی برای جلوگیری از ویلاسازی و ساختمان سازی در اراضی مستعد کشاورزی تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بر لزوم فرهنگ سازی برای جلوگیری از ویلاسازی و ساختمان سازی در اراضی مستعد کشاورزی تاکید کرد.

اکبر فتحی در جلسه شورای اسلامی استان گفت: موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، بیشتر مربوط به تغییر کاربری اراضی، نهاده های دامی، نحوه ی توزیع کود، کانال های آبیاری و توزیع تراکتور بود که عمدتاً کشاورزان با این موارد درگیر هستند.

وی افزود: از اعضای شورای استان انتظار دارم به عنوان رسانه عمل کنند و مسائل مطرح شده در این جلسه را به گوش کشاورزان نیز برسانند.

فتحی ادامه داد: هدف ما در بخش کشاورزی استان، توجه به توسعه پایدار است چراکه نمی توان همه ی خواسته های کشاورزان را عملی کرد، در مواقعی خواسته کشاورزان مغایر با اصول توسعه ی پایدار و پدافند غیرعامل است، بنابراین بعضی تصمیم گیری ها طبیعی است که برخلاف نظرات و خواست کشاورزان باشد.

وی تاکید کرد: جلوگیری از تغییر کاربری اراضی مستعد کشت و جلوگیری از ویلاسازی و ساختمان سازی در این اراضی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود؛ در این موضوع باید از فرهنگهای گذشته فاصله بگیریم و واقعیتهای جامعه را در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فرهنگ سازی برای جلوگیری از ویلاسازی و ساختمان سازی در اراضی مستعد کشاورزی

لزوم فرهنگ سازی برای جلوگیری از ویلاسازی و ساختمان سازی در اراضی مستعد کشاورزی