مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-15سياسي

زمین های کشاورزی بلعیده می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بر لزوم فرهنگ سازی برای جلوگیری از ویلاسازی و ساختمان سازی در اراضی مستعد کشاورزی تاکیدکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امروز در جلسه شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد  بیشتر مربوط به  تغییر کاربری اراضی، نهاده های دامی، نحوه توزیع کود،  کانال های آبیاری و  توزیع تراکتور بود که عمدتاً کشاورزان با این موارد درگیر هستند.

وی افزود: بنده از اعضای شورای استان  انتظار دارم  به عنوان رسانه عمل کنند و مسائل مطرح شده در این جلسه را  به گوش کشاورزان نیز برسانند.

فتحی  ادامه داد: هدف ما در بخش کشاورزی استان توجه به توسعه پایدار است چرا که نمی شود همه خواسته های کشاورزان را عملی کرد، در مواقعی خواسته کشاورزان مغایر با اصول توسعه پایدار و پدافند غیرعامل است، بر همین اساس بعضی تصمیم گیری ها طبیعی است که برخلاف  نظرات و خواست کشاورزان باشد از این رو همه ما باید حقوقمان را بدانیم و تکالیفمان را درست انجام دهیم.

وی تاکید کرد: جلوگیری از تغییرکاربری اراضی مستعد کشت و جلوگیری از ویلاسازی و ساختمان سازی در این اراضی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، در این موضوع باید از فرهنگ های گذشته فاصله بگیریم و  واقعیت های جامعه را در نظر بداشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های کشاورزی بلعیده می شود

زمین های کشاورزی بلعیده می شود