مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-15حوادث

استقرار بیش از 150 آتش نشان در 36 نقطه از شهر مشهد


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از استقرار بیش از 150 آتش نشان و نجاتگر به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق، امداد و نجات و موتورسیکلت های سیار آتش نشانی در 36 نقطه از شهر همزمان با شب چهارشنبه پایانی سال خبر داد.

- آتشپاد سوم مجید فرهادی اظهار کرد: شب آخرین چهارشنبه سال که بین مردم به چهارشنبه سوری معروف است، یکی از مراسم قدیمی ما ایرانی هاست.

هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری می تواند زیان های جانی و مالی سنگین و غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد.

یکی از باورهای نادرست ما این است که بگوییم حادثه برای دیگران اتفاق می افتد و برای من اتفاق نمی افتد چون من همیشه مراقب هستم.

باید بدانیم که وقوع حادثه برای هر کسی ممکن است اما می توان با رعایت نکات ایمنی از بروز اغلب حوادث از جمله حوادث چهارشنبه سوری جلوگیری کرد.

به همین منظور از همه شهروندان درخواست داریم امسال همچون سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه با همکاری و رعایت نکات ایمنی به کاهش حوادث در سطح شهر کمک کرده و باعث نشوند زحمات کادر درمانی در این روزهای سخت دوچندان شود.

وی با اشاره به تمهیدات ایمنی آتش نشانی در شب چهارشنبه آخر سال افزود: آتش نشانی مشهد ضمن هماهنگی با تمام دستگاه های متولی علاوه بر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بیش از 150 آتش نشان در 36 نقطه از شهر مشهد

استقرار بیش از 150 آتش نشان در 36 نقطه از شهر مشهد