مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 02:222022-03-14ورزشي

احیای دوباره «سازمان ملی جوانان»؛ مطالبه اصلی جوانان


دبیر کل مجمع ملی جوانان درباره مطالبه اصلی جوانان از دولت، گفت: احیای سازمان ملی جوانان ذیل نهاد ریاست جمهوری، پرورش مدیران جوان و اعتماد به جوانان برای انتصاب در پست های مدیریتی، - از جمله اصلی ترین مطالبات فعلی جوانان از دولت است.

امیر کرمیان در گفت وگو با ایسنا، همزمان با هفته جوان، اظهار کرد: هنگامی که سازمان ملی جوانان مستقل و زیر مجموعه نهاد ریاست جمهوری بود، اختیارات بیشتر و در عین حال اعتبارات بیشتری برای حل مسائل حوزه جوانان داشت.

وی با تاید بر لزوم احیای دوباره سازمان ملی جوانان ذیل نهاد ریاست جمهوری و تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: در حال حاضر معاونت امور جوانان یکی از شش معاونت وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود و مسلما کارایی خود را از دست می دهد چراکه ناخودآگاه توجه وزارتخانه بیشتر به سمت مسائل ورزشی و نه امور جوانان جلب می شود.

کرمیان ادامه داد: از این رو ما به دنبال احیای سازمان ملی جوانان ذیل نهاد ریاست جمهوری هستیم تا توجه مسئولین بیشتر به سمت امور جوانان جلب شود و احساس تکلیف بیشتری برای اجرا و پیگیری مصوبات شورای عالی جوانان شکل گیرد و اعتبارات نیز بیشتر شود.

دبیر کل مجمع ملی جوانان با اشاره به تلاش معاونت جوانان دولت سیزدهم در جهت ارتقاء جایگاه معاونت امور جوانان و احیای ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای دوباره «سازمان ملی جوانان»؛ مطالبه اصلی جوانان

احیای دوباره «سازمان ملی جوانان»؛ مطالبه اصلی جوانان