مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 23:372022-03-14حوادث

کشف یک هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در مانه وسملقان


فرمانده انتظامی مانه و سملقان از کشف یک هزار و 545 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سرهنگ مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی مانه و سملقان امشب در گفت وگو با رسانه ها با اعلام کشف یک هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در مانه و سملقان، اظهارکرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فروش و نگهداری مقدار قابل توجهی مواد محترقه غیرمجاز توسط فردی دریکی از خیابان های شهر آشخانه بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با هماهنگی های انجام شده به محل نگهداری مواد محترقه غیرمجاز اعزام شدند، گفت: در بازرسی از محل مقدار یک هزار 545 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان بابیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا با توجه به فرارسیدن ایام چهارشنبه پایان سال از فرزندان خود مراقبت نموده و در صورت مشاهده افرادی که اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز می نمایند مراتب را از طریق سامانه تلفنی 110 به اطلاع پلیس برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در مانه وسملقان

کشف یک هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در مانه وسملقان