مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-14سياسي

خدمت به قشر ایثارگر باید با افتخار، عزت و بی منت باشد


سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه خدمت به قشر ایثارگر باید با افتخار، عزت و بی منت باشد، گفت: - ، محمد علی فقیه ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نهاد انقلابی در سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شده است، اظهار کرد: این مهم به منظور توجه به قشر ایثارگر انجام گرفت.

وی با بیان اینکه تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان دهنده دوراندیشی امام (ره) بود، تصریح کرد: خدمت به قشر ایثارگر باید خالصانه، با افتخار، عزت و بی منت باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه تکریم و تقدیر از قشر ایثارگر تنها مختص به روز خاص نباید باشد، عنوان کرد: خدمت به خانواده شهدا توفیقی بزرگ و ارزشمند است.

فقیه جانبازان را شهدای مستمر دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا باید پیام شهدا به نسل جوان منتقل شود چرا که این نسل، دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند.

وی با بیان اینکه فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه معرفی شهدا باید به سمت جوان محوری حرکت کند، ادامه داد: نوآوری، خلاقیت و استفاده از روش های اقناعی در امر ترویج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به قشر ایثارگر باید با افتخار، عزت و بی منت باشد

خدمت به قشر ایثارگر باید با افتخار، عزت و بی منت باشد