مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-14حوادث

انهدام باند 3 نفره سارقان کلینیک پزشکی


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 تن از اعضای باند 3 نفره سارقان کلینیک پزشکی خبر داد و گفت: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد.

- ، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال اظهار داشت: بیست و پنجم بهمن ماه پرونده ای دایر بر سرقت تجهیزات پزشکی از داخل مطبی در محدوده میدان فاطمی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم برای کشف با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی متوجه می شوند سرقت توسط سه نفر با یک دستگاه پراید وانت با پلاک مخدوش انجام پذیرفته است و یکی از سارقان نگهبان ساختمان کلینیک می باشد که پس از سرقت متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم دو نفر همدست نگهبان به نام های حمید و آرش که در سرقت نقش داشته اند شناسایی می شوند که با ادله های موجود و شناسایی هویت متهمان با هماهنگی مقام قضایی هر 3 نفر تحت تعقیب قرار می گیرند.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با تلاش کارآگاهان 2 تن از متهمان طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل می شوند که در بازجویی اولیه به سرقت اموال و تجهیزات پزشکی معترف و اظهار داشتند اموال را به یک مرکز پزشکی فروخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 3 نفره سارقان کلینیک پزشکی

انهدام باند 3 نفره سارقان کلینیک پزشکی