مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-14سياسي

فراهم سازی امکان اسکان زائران نیمه شعبان در 6 بوستان شهری قم


با تلاش همکارانم در شهرداری قم اقدامات موثری در ابعاد مختلف برای مسافرانی که در روز های آخر سال به قم سفر می کنند انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان ظهر امروز در نشست خبری که در ساختمان مرکزی شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: از چهار ماه پیش با توجه به دستور شهردار قم ستاد استانی نیمه شعبان و کمیته های خدماتی و اجرایی تشکیل شدند تا در ایام نیمه شعبان به بهترین شکل ممکن از زائران میزبانی شود.

وی ادامه داد: 11 کمیته در سطح استان و هشت کمیته خدماتی به کمک شهرداران مناطق هشت گانه قم تشکیل شد تا در سراسر استان مشکلی برای اسکان و موضوعات دیگر زائران وجود نداشته باشد، ما در شهرداری با تمام توان به میدان آمده ایم تا این مراسم همانند سال 1398 با شکوه برگزار شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم در رابطه با اسکان مسافران در پارک های داخل شهر بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده 6 بوستان برای مسافرانی که می خواهند چادر های مسافرتی خود را دایر کنند در نظر گرفته شده است و از افرادی که به قم سفر می کنند خواهشمند هستیم به جز این 6 بوستان در پارک های دیگر شهر چادری را بر پا نکنند.

وی افزود: بوستان غدیر در بلوار الغدیر، بوستان امام رضا(ع) در بلوار امام رضا (ع)، بوستان فدک در میدان 72 تن، بوستان مهدی(عج) در بلوار امام علی(ع)، بوستان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم سازی امکان اسکان زائران نیمه شعبان در 6 بوستان شهری قم

فراهم سازی امکان اسکان زائران نیمه شعبان در 6 بوستان شهری قم