مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-14سياسي

تمهیدات بهشت زهرا (س) برای پنج شنبه و جمعه پایانی سال


این اپلیکیشن قطعات بهشت زهرا (س) را نشان می دهد و شهروندان می توانند محل دفن متوفی خود را در اپلیکشین وارد کنند و مسیریابی مناسب را داشته باشند.

- این اپلیکیشن قطعات بهشت زهرا (س) را نشان می دهد و شهروندان می توانند محل دفن متوفی خود را در اپلیکشین وارد کنند و مسیریابی مناسب را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تمهیدات این سازمان برای پنج شنبه و جمعه آخر سال را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید غضنفری در تشریح تمهیدات سازمان بهشت زهرا (س) برای پنج شنبه و جمعه آخر سال گفت: اولویت سازمان 24 ساعته شدن فعالیت سازمان در پنج شنبه و جمعه آخر سال است بر همین اساس اکثریت نیروهای سازمان بهشت زهرا (س) در این دو روز به صورت 24 ساعته فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: یکی از موضوعات مورد توجه ما بحث پارکینگ است که تا به امروز 20 هزار متر به سرانه پارکینگ سازمان بهشت زهرا (س) اضافه شده و در تلاش هستیم تا روز چهارشنبه 12 هزار متر دیگر به سرانه پارکینگ افزوده شود تا شهروندان بتوانند به صورت رایگان از این پارکینگ ها استفاده کنند.

غضنفری ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات ما برای پنج شنبه و جمعه پایان سال ارائه خدمات توسط خودروهای ون مقابل خروجی مترو است تا شهروندان برای رسیدن به بهشت زهرا (س) تردد راحت تری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات بهشت زهرا (س) برای پنج شنبه و جمعه پایانی سال

تمهیدات بهشت زهرا (س) برای پنج شنبه و جمعه پایانی سال