مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-14سياسي

توزیع 7هزار بسته کمک مومنانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران


فاز دوم از مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان امروز با توزیع 7هزار بسته معیشتی و 36 تن مرغ گرم در مازندران توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در فاز دوم از مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان ، با گرامیداشت نیمه شعبان و عید نوروز، اظهار کرد: شاید برخی فکر کنند بسته معیشتی سر و صدا ندارد اتفاقا باید گفت بخشی از جهاد تبیین این است که باید خدمات را به مردم باید گفت تا بدانند و امیدوار باشند.

وی افزود: دشمنان سعی می کنند این خدمات را پنهان نگه دارند تا کسی متوجه نشود، درحالی که این موفقیت ها، پیشرفت ها و خدمات گفته شود درواقع جهاد تبیین همین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان  امام راحل(ره) بزرگ ترین گام ها را در راستای خدمات و نیازمندی ها به اقشار نیازمند برداشته است که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در کنار این خدمات، صدها گروه جمعیتی از قشر جوانان تحت عنوان گروه های جهادی با دل های پر از شوق این بسته های جهادی را تهیه کرده و توزیع می کنند و در اختیار نیازمندان قرار می دهند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه خود این حضور و فعالیت میدانی سازنده، تربیت کننده و هم یابنده است، خاطرنشان کرد: این مهم از برکات جانبی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 7هزار بسته کمک مومنانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران

توزیع 7هزار بسته کمک مومنانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران