مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-14اقتصادي

ادامه تخصیص ارز 4200 تومانی تا پایان ماه رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا سالمی، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در واکنش به افزایش قیمت تخم مرغ به شانه ای 55 هزار تومان گفت: - مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران بااشاره به اینکه تخصیص ارز 4200 تومانی به نهاده های دامی تاپایان ماه رمضان ادامه دارد، گفت: قیمت تخم مرغ تا قبل از شروع سال جدید به نرخ مصوب برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا سالمی، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در واکنش به افزایش قیمت تخم مرغ به شانه ای 55 هزار تومان گفت: تولید روزانه تخم مرغ در کشور سه هزار و 200 تن است و در حال حاضر 80 میلیون قطعه مرغ تخم گذار در کشور داریم که این با نیاز داخل کاملاً هماهنگ است.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت سایر اقلام پروتیینی منجر به رشد تقاضا برای تخم مرغ شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا مصرف تخم مرغ از حدود دو هزار و 700 تا دو هزار و 800 تن در روز به سه هزار و 200 تن رسیده که علیرغم این مسئله به واسطه تولید خوبی که انجام شده، ما توانستیم این 500 تن را پوشش دهیم و کمبودی در بازار وجود نداشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیش بینی می شد از 22 اسفندماه با مازاد تخم مرغ در کشور مواجه باشیم، تصریح کرد: به همین جهت ما در حال برنامه ریزی برای خرید حمایتی و یا صادرات این محصول بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تخصیص ارز 4200 تومانی تا پایان ماه رمضان

ادامه تخصیص ارز 4200 تومانی تا پایان ماه رمضان