مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-14حوادث

با پلیس پایتخت؛ از دستگیری 232 عرضه کننده مواد محترقه تا توقیف 23 خودرو


فرمانده انتظامی پایتخت از کشف دو میلیون انواع مواد محترقه و دستگیری 232 نفر در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس و جمع آوری مواد محترقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح های پلیس با مشارکت تمام کمیته های تخصصی از جمله پلیس فتا، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت عمومی و .

از هفته ها قبل آغاز شده و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از زمان اجرای این طرح تا کنون حدود دو میلیون انواع مواد محترقه اعم از مواد محترقه کم خطر و پرخطر از سوی ماموران کشف و ضبط شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایشی 9 درصدی را نشان می دهد؛ همچنین 232 نفر نیز طی این مدت دستگیر شده اند که تعداد آنان در مقایسه با قبل رشدی 400 درصدی داشته است.

  سردار رحیمی با بیان اینکه 23 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است، گفت: در اجرای این طرح ماموران از 3994 واحد صنفی بازدید کردند که از این تعداد به 2195 مورد تذکر داده، از 259 واحد صنفی تعهد گرفته و 47 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

  فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امسال پلیس تمرکز ویژه ای بر خرید و فروش مواد محترقه در فضای مجازی داشت، گفت: طی این مدت 84 تارنما و شبکه اجتماعی که اقدام به خرید و فروش، تبلیغ و آموزش استفاده و ساخت مواد محترقه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پلیس پایتخت؛ از دستگیری 232 عرضه کننده مواد محترقه تا توقیف 23 خودرو

با پلیس پایتخت؛ از دستگیری 232 عرضه کننده مواد محترقه تا توقیف 23 خودرو