مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-14سياسي

لازمه رشد و جهش اقتصادی رفع موانع صنعتگران است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تاکید کرد: لازمه رشد و جهش اقتصادی در تولید و اشتغال نیز برطرف کردن موانع موجود و مشکلات متعدد صنعتگران است.

- عبدالعظیم خادم حمزه سه شنبه 23 اسفند در چهارصد و سی و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته اجرایی ارتقاء توان تولید اقتصاد مقاومتی فارس با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر اهمیت بکارگیری ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تامین اعتبارات عمرانی، عنوان کرد: برای ایجاد زیرساخت های لازم در تمام شهرک ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی نیازمند تامین منابع مالی با اعتباری بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال است که بکارگیری ظرفیت نمایندگان در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

او با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید، افزود: همه ما تکلیف داریم در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال نیز حداکثر همکاری و اقدام لازم را رفع موانع موجود سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داشته باشیم.

خادم حمزه با اشاره به ظرفیت محدود دولت در تامین اعتبارات عمرانی، گفت: دولت به سهم و توان خود از تولید حمایت خواهد کرد که در این راستا نیاز است اقدامات انجام شده و در دست پیگیری توسط مسئولان دستگاه های اجرایی به اطلاع و آگاهی عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه رشد و جهش اقتصادی رفع موانع صنعتگران است

لازمه رشد و جهش اقتصادی رفع موانع صنعتگران است