مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-14بين الملل

منابع در گفتگو با المیادین: روسیه به خاطر اوکراین از سوریه عقب نشینی نمی کند


برخی منابع نزدیک به این روس ها در شرق فرات اینکه نیروهای روس قصد عقب نشینی از سوریه را دارند، تکذیب و تاکید کردند، روسیه ضامن اصلی آتش بس و کاهش تنش در منطقه است.

- منابع در گفتگو با المیادین: روسیه به خاطر اوکراین از سوریه عقب نشینی نمی کند برخی منابع نزدیک به این روس ها در شرق فرات اینکه نیروهای روس قصد عقب نشینی از سوریه را دارند، تکذیب و تاکید کردند، روسیه ضامن اصلی آتش بس و کاهش تنش در منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، منطقه شرق فرات در استان های شرقی سوریه یکی از نزدیک ترین جبهه ها میان دو طرف روسی و آمریکایی است و پایگاه روسیه در فرودگاه قامشلی کمتر از 10 کیلومتر با پایگاه غیر قانونی هیمو ی آمریکا فاصله دارد و خودروهای گشتی دو کشور تقریباً هر روز در جبهه های مختلف با یکدیگر برخورد دارند و همین مساله نیازمند امضای توافق نامه هایی میان دو طرف برای تضمین عدم درگیری در این مناطق است.

با آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین و تشدید تنش های آمریکایی و غربی علیه روس ها و تلاش برای محاصره اقتصادی آنها با هدف تحت فشار گذاشتن این کشور برای توقف عملیات نظامی در اوکراین، صحبت ها درباره اعمال فشارهایی از سوی آمریکا علیه روس ها در سوریه با هدف فشار نظامی و سیاسی بر آنها در این جبهه افزایش یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع در گفتگو با المیادین: روسیه به خاطر اوکراین از سوریه عقب نشینی نمی کند

منابع در گفتگو با المیادین: روسیه به خاطر اوکراین از سوریه عقب نشینی نمی کند