مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-14ورزشي

جزییات تست دوپینگ از کاروان ایران در المپیک ناشنوایان و بازی های آسیایی


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام حداقل دو مرحله تست دوپینگ از تمامی ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان و بازی های آسیایی خبر داد.

- رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام حداقل دو مرحله تست دوپینگ از تمامی ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان و بازی های آسیایی خبر داد.

غلامرضا نوروزی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با انجام تست دوپینگ از ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک ناشنوایان برزیل و ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی چین، اظهار کرد: طوری برنامه ریزی کرده ایم که تا زمان اعزام به المپیک ناشنوایان و بازی های آسیایی حداقل 2 مرحله از تمامی ورزشکاران اعزامی تست دوپینگ گرفته شود.

وی افزود: یکی از برنامه های ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) برای سال 2022 افزایش تعداد نمونه گیری به تعداد 1400 نمونه برای رشته های با خطر متوسط، پرخطر و بسیار پرخطر برسد، اظهار کرد:، طی یک ماه گذشته حدود 250 نمونه تست از ورزشکاران 18 رشته ورزشی اخذ شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات طبق اعلام مهران تیشه گران، رییس فدراسیون ناشنوایان قرار است 75 ورزشکار شامل 59 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در هشت رشته ورزشی به المپیک ناشنوایان برزیل اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تست دوپینگ از کاروان ایران در المپیک ناشنوایان و بازی های آسیایی

جزییات تست دوپینگ از کاروان ایران در المپیک ناشنوایان و بازی های آسیایی