مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-14ورزشي

نمایندگان آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور انتخاب شدند


سرپرست شهرداری تبریز از انتخاب شهرداران تبریز، مهربان و صوفیان به عنوان نمایندگان شهرداران آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست شهرداری تبریز از انتخاب شهرداران تبریز، مهربان و صوفیان به عنوان نمایندگان شهرداران آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور خبر داد.

مهدی یوسفی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با رأی گیری در مجمع شهرداران آذربایجان شرقی، شهرداران تبریز، مهربان و صوفیان به عنوان نمایندگان شهرداری های استان در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در این جلسه که در ساختمان استانداری آذربایجان شرقی و با حضور فرمانداران شهرستانهای 21 گانه استان و شهرداران 70 شهر استان و با حضور مدیرکل دفتر فنی و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد، شهردار تبریز، شهردار مهربان و شهردار صوفیان به عنوان نمایندگان شهرداری های آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته وی؛ مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از جمله مدیران ارشد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور انتخاب شدند

نمایندگان آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور انتخاب شدند