مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-14دانش

اعزام دانشجویان پیام نور مازندران به رادوی راهیان نور


امیر حسن نیا، مسئول اعزام دانشجویان پیام نور استان مازندران به مناطق عملیاتی جنوب در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: با وجود وقت بسیار اندک و بودجه بسیار ناچیز این کاروان معنوی، - مسئول اعزام دانشجویان پیام نور مازندران به مناطق عملیاتی جنوب از اعزام 140 دانشجو دانشگاه به مناطق عملیاتی خبر داد.

امیر حسن نیا، مسئول اعزام دانشجویان پیام نور استان مازندران به مناطق عملیاتی جنوب در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: با وجود وقت بسیار اندک و بودجه بسیار ناچیز این کاروان معنوی، اما با توکل و یاری خدا و شهدا 4 دستگاه اتوبوس که شامل سه کاروان خواهران و یک کاروان برادران شامل 140دانشجو و به مناطق عملیاتی خوزستان در راستای ترویج روحیه معنوی ایثار و از خودگذشتگی و شهادت در بین این قشر، اثرات راهیان نور در دانشجویان اعزام شد.

حسن نیا افزود: در همین راستا طبق فرموده رهبری معظم محور این کاروان ها در راستای گسترش جهاد تبیین و تربیت انسان های تاثیرگذار تاثیرناپذیر مد نظر است.

مسئول اعزام دانشجویان پیام نور استان مازندران ادامه داد: پایان سفر این کاروان با تقارن اعیاد شعبانیه مخصوصا نیمه شعبان به مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) ختم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان پیام نور مازندران به رادوی راهیان نور

اعزام دانشجویان پیام نور مازندران به رادوی راهیان نور