مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-14سياسي

در راستای جهاد تبیین باید به ابهامات مردم پاسخ داده شود


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بهترین کار در راستای انجام جهاد تبیین، تشکیل گروه های اندیشه ورز است، گفت: این افراد باید ابهامات و سوالاتی که در فضای مجازی برای مردم پدید می آید را احصا کنند و با کمک اساتید پاسخ دهند.

- حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: جهاد تبیین در واقع روشنگری اقناع کننده نسبت به شبهات و تردیدهایی است که دشمنان نسبت به ایدئولوژی، دستاوردها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در ذهن مردم در فضاهای مجازی و حقیقی پدید آورده اند.

آن نوع از روشنگری که بتواند ابهامات و تردیدها را با زبان گویا و منطقی پاسخ دهد، جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه اگر قرار است بودجه ای برای جهاد تبیین اختصاص داده شود، باید به دستگاهی مناسب و دارای برنامه تعلق گیرد، افزود: در غیر این صورت، این پول هدر خواهد رفت.

سال های گذشته برای مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب 20 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده می شد، اما زمانی که تحقیق و تفحص شد که این بودجه در چه مواردی صرف می شود، مشخص شد که تنها جایی که این بودجه مصرف نشده، در زمینه مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب بود.

یعنی تمام این بودجه در دستگاه های دولتی فرهنگی تبدیل به میز و صندلی و دکوراسیون شده بود، ولی به هیچ عنوان برای مبارزه علیه جبهه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راستای جهاد تبیین باید به ابهامات مردم پاسخ داده شود

در راستای جهاد تبیین باید به ابهامات مردم پاسخ داده شود