مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-14سياسي

جاده کم عرض منتهی به آرامستان؛ تهدیدی برای جان ابهری ها


رییس شورای اسلامی ابهر بر ضرورت بحث تعریض جاده ازناب - آرامستان بهشت رضا (ع) به علت خطراتی که جان شهروندان را تهدید می کند، تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی ابهر بر ضرورت بحث تعریض جاده ازناب - آرامستان بهشت رضا (ع) به علت خطراتی که جان شهروندان را تهدید می کند، تاکید کرد.

سیدعلی حسینی صبح امروز (23 اسفندماه) در جلسه کمیته ترافیک شورای اسلامی شهر ابهر که به منظور بررسی مشکلات ترافیکی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات ترافیکی امروز ابهر که تبدیل به معضل بزرگی برای شهر شده، ریشه در سالیان متمادی گذشته دارد که در حال حاضر سبب ایجاد چالش برای شهروندان در عبور و مرورها شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد بیش از حد دست فروشان، وانتی ها و سد معبر در سطح شهر تعدی به حقوق شهروندان و سایر کسبه است، عنوان کرد: باید دغدغه ما رعایت حقوق شهروندان باشد که با این حجم ترافیک درگیر بوده و وقت شان تلف می شود که این شایسته مردم ما نیست.

رییس شورای اسلامی ابهر با بیان اینکه باید برای فراهم شدن شرایط کسب و کار دست فروشان، محل های مشخصی برای این منظور تعبیه شود تا معیشت آنان نیز دچار مشکل نشود، ادامه داد: در صورت رفع نشدن این مشکل باید با هماهنگی مقام قضایی و پلیس نسبت به جمع آوری عاملان سد معبر اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کم عرض منتهی به آرامستان؛ تهدیدی برای جان ابهری ها

جاده کم عرض منتهی به آرامستان؛ تهدیدی برای جان ابهری ها