مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-14سياسي

صدور 48 رای تخریب ساخت وساز غیر مجاز در روستاهای رشت


در سطح روستاها تعداد 1143 اخطار توسط جهاد کشاورزی جهت ساخت و ساز غیرمجاز صادر، تعداد 462 پرونده در کمیسیون تقویم مطرح و از این تعداد 48 رای تخریب برای ساخت و ساز غیرمجاز سطح روستاهای شهرستان رشت صادر شده است.

- حمیدرضا امام پناهی در جلسه ساخت و ساز غیرمجاز که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به همراهی همه دستگاه ها و امکانات موجود در منطقه نباید شاهد این همه ساخت و سازهای غیرمجاز باشیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: اراضی کشاورزی و ساحلی تحت تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز قرار می گیرد، یا در برخی از روستاهای گردشگری شاهد هجوم ویلاسازی ها توسط افراد هستیم که گاهی تخریب آن بازتاب اجتماعی فراوانی دارد و باعث هدر رفتن سرمایه مردم می شود و به دلیل این است که نظارت دقیق صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه دهیار موظف است در بحث ساخت و سازها هم در محدوده طرح هادی و هم خارج آن نظارت داشته باشد، گفت: دهیار مدیر یک روستاست، دولت و حاکمیت بخشی از اختیارات خود را بر اساس اصول 101 تا 106 قانون اساسی به شوراهای شهر و روستا تفویض کرده و نافی نظارت حاکمیت نیست و فرمانداران و بخشداران در حوزه دهیاری ها و شهرداری ها باید بعد نظارتی خود را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 48 رای تخریب ساخت وساز غیر مجاز در روستاهای رشت

صدور 48 رای تخریب ساخت وساز غیر مجاز در روستاهای رشت