مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-14اقتصادي

کمک 16 میلیارد تومانی ایلامی ها در هفته احسان و نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار استان ایلام در هفته احسان و نیکوکاری 16 میلیارد تومان کمک کرده اند.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از کمک 16 میلیارد تومانی مردم نیکوکار استان ایلام در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد و گفت: از این میزان کمک جمع آوری شده حدود 10 درصد آن کمک نقدی و مابقی آن کمک کالایی و خدمات بوده که عمده آن پوشاک و نوشت افزار بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان کمک های جشن نیکوکاری هدف گذاری شده 15 و نیم میلیارد تومان بوده این میزان کمک جمع آوری شده بیش از میزان هدف گذاری شده بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه همه کمک های جمع آوری شده جشن نیکوکاری قبل از عید نوروز در بین نیازمندان شناسایی شده در حال توزیع است تصریح کرد: همه کمک هایی که توسط آموزش و پرورش و در مدارس استان جمع آوری شده نیز بصورت 100 درصدی برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار مدارس و آموزش و پرورش قرار گرفته اند.

طاهری تصریح کرد: از آنجایی که جشن نیکوکاری تا 20 اسفند ادامه دارد: مردم نیکوکار استان همچنان می توانند کمک های نقدی و کالایی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد یا درگاه های الکترونیکی و حساب های بانکی معرفی شده در اختیار نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 16 میلیارد تومانی ایلامی ها در هفته احسان و نیکوکاری

کمک 16 میلیارد تومانی ایلامی ها در هفته احسان و نیکوکاری