مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-14سياسي

2 کتاب با موضوع معرفی بخش «خیرگو» منتشر می شود


همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(ع) دو اثر در راستای معرفی بخش «خیرگو» در استان فارس چاپ و روانه بازار می شود.

  - لامرد - همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(ع) دو اثر در راستای معرفی بخش خیرگو در استان فارس چاپ و روانه بازار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل از، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاصه میلاد موفور السرور حضرت علی اکبر (ع) این دو کتاب را در راستای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم و دست خیر و پر آوازه مردمان این دیار دانست.

این روحانی جوان لامردی در خصوص معرفی کتاب فرهنگ و آداب و رسوم بخش خیرگو تصریح کرد: از سال های گذشته آداب و رسوم محل را جمع آوری نمودم و مطالب را کم کم در فضای مجازی انتشار می دادم که همه آن مطالب هم اکنون در قالب چنین کتابی رخ نموده که حاوی 325 صفحه است.

وی افزود: کتاب بخش با سخاوت خیرگو را با توجه به طبع خیر و سخاوت مردمان دیارم نوشته ام که همواره دست خیر داشته اند و نام خیرگو از منش و گویش خیر ایشان عاریت گرفته شده که همراه با عمل زبانزد میهمان نوازی عام و خاص هستند که شامل 121 صفحه می باشد.

این روحانی لامردی صاحب 14 اثر در موضوعات تربیتی، خانوادگی و مذهبی است که با این دو تالیف آثار خود را به 16 اثر رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کتاب با موضوع معرفی بخش «خیرگو» منتشر می شود

2 کتاب با موضوع معرفی بخش «خیرگو» منتشر می شود