مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-14سياسي

شیعیان از فضیلت شب نیمه شعبان غافل نباشند


برای شب نیمه شعبان که از فضیلت بسیار بالایی برخوردار است می بایست برنامه ریزی کرد تا از فیوضات معنوی این شب عزیز بهره برد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد شامگاه یکشنبه در مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: امام حسین (ع) فرمودند که حضرت علی اکبر (ع) شبیه ترین انسان ها به رسول الله از لحاظ خلق و منطق بود.

حجت الاسلام فرحزاد ابراز داشت: عمر انسان به سرعت در حال سپری شدن است که باید از تمامی لحظات زندگی برای نزدیک شدن به پروردگار استفاده کنیم که در این صورت سعادتمند خواهیم شد.

این کارشناس مذهبی رسانه ملی افزود: در روزهای منتهی به نیمه شعبان قرار داریم که می بایست برای شب نیمه شعبان که از فضیلت بسیار بالایی برخوردار است برنامه ریزی کرد و از فیوضات معنوی این شب عزیز بهره برد و در روایات نیز داریم که دعا در این شب به اجابت خواهد رسید.

وی بیان داشت: در شب و روز نیمه شعبان هر کار خوبی که انسان انجام دهد از دستگیری نیازمندان گرفته تا برپایی مجالس جشن و آزاد کردن زندانیان در بند و گره گشایی از کار شیعیان همه این کارها ثواب مضاعفی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعیان از فضیلت شب نیمه شعبان غافل نباشند

شیعیان از فضیلت شب نیمه شعبان غافل نباشند