مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-14اقتصادي

حق الزحمه ثبت نام دفاتر کاریابی در سال 1401 اعلام شد


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: حق الزحمه دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی و خارجی در سال 1401، مصوبه مورخ 1400/12/08 هیئت مرکزی موضوع ماده 7 آیین نامه اجرایی کاریابی ها، - برای اجرا به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها ابلاغ شد.

حامد آرامش در گفت وگو با ایسنا- با اعلام این خبر افزود: بر اساس این ابلاغیه، حق الزحمه ثبت نام به همراه مشاوره در دفاتر کاریابی داخلی 65 هزار تومان و در دفاتر کاریابی خارجی 90 هزار تومان تعیین شد.

وی بیان کرد: مطابق این دستورالعمل، در صورت انصراف کارجـو از فرآیند به کارگماری وجـه پرداختی بابت ثبت نام و مشاوره شـغلی به وی مسـترد نمی شود و اما چنانچه به همراه ثبت نام کارجو، فرآیند مشاوره شغلی انجام نشود 50 درصد حق الزحمه ثبت نام و مشاوره شغلی کسر خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حق الزحمه مشاوره شغلی و کاریابی بابت بکارگماری کارجو در داخل کشور برای قراردادهای یک ساله و بیشتر، حداکثر 50 درصد حداقل دستمزد ماهیانه مصوب شورای عالی کار در سال 1401 است، ادامه داد: در صورتی که دستمزد ثابت بکارگمارده بیشتر از حداقل دستمزد اعلام شده از سوی شورایعالی کار باشد، 30 درصد تفاوت حقوق کارجو با حداقل دستمزد اعلام شده در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق الزحمه ثبت نام دفاتر کاریابی در سال 1401 اعلام شد

حق الزحمه ثبت نام دفاتر کاریابی در سال 1401 اعلام شد