مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:172022-03-13فرهنگي

مستند مسابقه «سرباز حاج قاسم» در دست تولید/ رحمتی به پشت صحنه رفت


مستند مسابقه «سرباز حاج قاسم» با بخش های مختلف نظامی توسط صداوسیمای مرکز کرمان در حال تولید است و به زودی به آنتن می رسد.

- به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های صداوسیما، یکی از جلوه های روزآمدسازی برنامه های تلویزیونی، تولید آنها به شیوه رئالیتی شو است و برنامه هایی که در این گونه ساخته شده اند جزو پربیننده ترین محتواهای تصویری محسوب می شوند.

یکی از شبکه های استانی برای تولید یک رئالیتی شو با حال و هوای نظامی، وارد میدان شده و قرار است به زودی شاهد پخش مستند مسابقه سرباز حاج قاسم باشیم که توسط صدا و سیمای مرکز کرمان تولید می شود.

این مسابقه در 26 قسمت 35 دقیقه ای در حال ساخت است و شرکت کنندگان آن هم بعد از فراخوان و انجام مصاحبه و سنجش آمادگی بدنی از بین 150 نفر داوطلب از گردان های مختلف بسیج استان کرمان انتخاب شده اند.

با توجه به اهمیت تولید برنامه هایی از این دست، محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان های رسانه ملی با حضور در جزیره فارور از پشت صحنه و روند تولید این مسابقه بازدید کرد.

وی در رأس هیئتی متشکل از ابوذر زارع رییس مرکز صیانت و حفاظت و حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی و با همراهی علی رمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در محل تصویربرداری حاضر شد و با تهیه کننده و کارگردان و سایر عوامل تولید سربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند مسابقه «سرباز حاج قاسم» در دست تولید/ رحمتی به پشت صحنه رفت

مستند مسابقه «سرباز حاج قاسم» در دست تولید/ رحمتی به پشت صحنه رفت